Gyakran feltett kérdések és válaszok

Mi az ügyfeleinkért vagyunk itt, számunkra elsődleges az ő elégedettségük. Reméljük, hogy ez a GYIK oldal hasznosnak bizonyul, és megkönnyíti a Commander Control Car rendszerével való munkát.

pikto auto

A Commander Services berendezései és szolgáltatásai

Mit kell tudnom a Commander Services vállalatról?

Milyen berendezések vannak a járművekbe szerelve?

Szolgáltatásaink az alkalmazott berendezések bizonyított minőségére és szakembereink szakértelmére épülnek. Hosszú távú kapcsolataink vannak olyan beszállítókkal, akik a GPS-lokalizáció terén a legjobbak közé tartoznak. Minden egyes készüléket tanúsítvánnyal rendelkezik, ellenőrizve, majd telepítés előtt tesztelve van. Teljes felelősséget vállalunk a berendezések minőségéért, a telepítés szakszerűségéért és a működőképességért. Fontos figyelmeztetés: a berendezés beszerelése nem függ a jármű gyártójának vagy kereskedőjének jóváhagyásától. Bármilyen kérdés esetén kérjük, forduljon jogi osztályunkhoz.

A Commander megbízható partner?

Szolgáltatásaink jó hírnevét és megbízhatóságát mutatják azok az erős nevek és vállalatok, akik ügyfeleinkhez tartoznak. Nyilatkozataikat a referenciáinkat bemutató oldalon tekintheti meg. Egy másik fontos elem az ügyfeleinknek nyújtott garancia.

Milyen garanciákat biztosítunk?

A GPS-egység beszereléséhez egy technikusnak a járműbe való beavatkozása szükséges. A jogszabályozás szerint, a vezérlőegység kivételével, harmadik feleknek is joga van minden más részbe beavatkozni. A Commander Services vállalja a garanciát azokra az alkatrészekre, amelyeknél a technikus a berendezés telepítése során beavatkozott. Nem kell aggódnia a jármű gyártója vagy a kereskedője által kiszabott szankciók vagy el nem ismert garancia miatt.

pikto auto

Rendszer-hozzáférés és módosítások

Hogyan jelentkezhetek be a Commander Control Car rendszerbe a számítógépemről?

Hogyan jelentkezhetek be a Commander Control Carba a mobilalkalmazással?

A Commander Control Car rendszerbe az iOS és Android rendszerre is letölthető mobilalkalmazáson keresztül is bejelentkezhet. Az alkalmazás bejelentkezési adatai ugyanazok, mint a weboldalon keresztül történő bejelentkezéskor. A mobilalkalmazásról többet is megtudhat a blogunkon levő cikkből.

Ki kérheti új hozzáférés létrehozását a Commander Control Car rendszerbe vagy a felhasználói jogosultságok módosítását?

Új hozzáférés létrehozását vagy a beállítások módosítását a vállalat egy arra jogosult személye, a vállalat ügyvezetője vagy az eredeti (fő) hozzáférés felhasználója kérheti. A meghatalmazott személyt a társaság ügyvezető igazgatója nevezi ki azon meghatalmazás alapján, amelyet kérésre a Hotline osztály bocsát ki.  

Hogyan kérhetek hozzáférést a rendszerhez, illetve hogyan módosíthatom a jogosultságokat?

A hozzáférés létrehozására vagy módosítására irányuló kérelmeket kizárólag elektronikus levélben kell benyújtani. Kérjük, hogy kéréseit a info@commanderservices.hu címre küldje. A kérelmi kérdőív letölthető honlapunkról a Letölthető dokumentumok szakaszban, a Pályázatok és űrlapok rész alatt.

Mennyi időbe telik, amíg a rendszerben végrehajtott változtatások megjelennek a rendszer elérésében?

A rendszerben végrehajtott minden változás 30 percen belül megjelenik a webes alkalmazásban. A mobilalkalmazáshoz ki-, majd újra be kell jelentkeznie.  

pikto auto

Alapfogalmak és munka a rendszerben

Beállíthatom, hogy a menetlevél automatikusan elküldjék az e-mail címemre?

Mi az a Tankolás importja – blacklist?

Ez a rendszerfunkció arra szolgál, hogy az adatokat kizárja a tankolás importálásából. Egyszerűen vegye fel a ” blacklist-re” azoknak az üzemanyagkártyáknak a nevét, amelyekről nem szeretne tankolásokat kapni, és az adatok nem lesznek felvéve az importálás során.

Hogyan javíthatom a rendszerben a jármű rendszámát?

Amikor egy GPS-egységet beszerelnek egy járműbe, a technikusunk felveszi a járművet a járműlistára. A Járműkártyán többek között fel kell tüntetni a jármű rendszámát, vagy adott esetben a VIN számot. Ezek az alapvető járműazonosító adatok nem szerkeszthetők. Ha bármilyen okból meg kell változtatnia a rendszámot, kérjük, küldje el kérését a hotline@commanderservices.hu e-mail címre. Annak érdekében, hogy ellenőrizni tudjuk az intézkedés és az adatok jogosultságát, kérjük, csatolja a műszaki engedély aktuális példányát is. 

pikto auto

Konkrét példák a CCC rendszerben

A jármű mozog, de a menetáttekintés (a térkép alatti online ablakban) 0 km-t mutat, nincs mozgás. Miért van ez így?

Hiányoznak az menetáttekintésemből a tankolások, amelyek a tankoló cég számláján szerepelnek. Az importnak automatikusan kellett volna történnie. Mi okozta ezt a helyzetet?

Volt olyan helyzet, amikor a rendszer importálta a tankolást, de nem dolgozta fel. A tankolást a Járművek – Tankolás – Tankolás Importálása – Állapot menüpont alatt található így: Feldolgozatlan. Hogyan lehet megoldani ezt a helyzetet? Lásd a következő kérdést.

Az importált tankolások között piros színnel jelölt feldolgozatlan tankolásokat találtam. Miért van ez és mit tehetek ellene?

Az okok, amiért ez a tankolás nem lett feldolgozva, a következők lehetnek: a tankolás olyan tankolókártyán keresztül történt, amelynek neve (azonosítója) nem felel meg egyetlen ellenőrzött járműnek sem, ezért a rendszer nem tudta a tankolást egyetlen járműhöz sem hozzárendelni, a kérdéses tankolás dátuma és időpontja nem egyezik meg a menet egyik befejezésével sem, ami azt jelenti, hogy a kérdéses jármű a tankolás idején nem parkolt a töltőállomáson, az üzemanyagkártyát egy másik jármű feltöltésére használták, a járművezető elfelejtette kikapcsolni a gyújtást a tankolás alatt, így a töltőállomásig tartó menet nem fejeződött be, és a rendszer nem generálta.  

Van egy új járművünk, amelyet GPS-egységgel szereltünk fel. Ezt az új járművet azonban nem látom a járműlistán. Hogyan lehetséges ez?

Az Ön hozzáférése bizonyos járművekre vonatkozó jogosultságokat tartalmaz, amelyek nem tartalmazzák a szóban forgó járművet. Kérjük, hogy a hozzáférés kiterjesztése iránti kérelmi kérdőíven (amelyet a Letölthető dokumentumok között talál) kérje az engedélyt erre a járműre.  

Elvégeztem a tachométer korrekcióját, de a jármű tachométer és a rendszer tachométerje közötti különbség több mint 500 km. Megengedett egy ekkora különbség?

A tachométer korrekciójának a rendszerbe történő bevitelekor a %-os különbség döntő, és annak ±3%-on belül kell lennie. Az abszolút értéket ezután százalékos arányban számítják ki az utolsó korrekció óta eltelt összes útra vonatkozóan. Ha a különbség nagyobb, mint a megengedett tűréshatár, pl. 10% vagy több, kérjük, értesítse erről a tényről Hotline osztályunkat. Az adatok helyességét ellenőrizni kell. Mielőtt ezt megteszi, ellenőrizze, hogy a jármű km-állásának dátuma megegyezik-e a korrekció dátumával.

Az menetáttekintésben a járművezető neve helyett az N/A jelenik meg. Mit tudok ezzel tenni?

Ha a járműben lévő RFID-chipet, ill. Dallas kulcsot a járművezető azonosítására használja, az ok lehet: az RFID chip (Dallas kulcs) vagy a járműben lévő olvasó sérülése. Ebben az esetben kérjük, forduljon a Hotline osztályhoz. Elintézzük egy technikus ingyenes kiutazását, aki ellenőrzi és megjavítja vagy kicseréli a készüléket. A járművezető elmulasztja a bejelentkezést a jármű elindítása után, pl. ha a járművezető elfelejtette a chipjét. Ha nem a fenti járművezető-azonosítót használja, akkor a járműkártyán keresztül lehet járművezetőt rendelni a járműhöz (válassza ki a járművezetőt a legördülő listából).  

A járművezetők azonosítását RFID-chipek segítségével végezzük. Ha egy ilyen chipet kapott járművezető kilép, odaadhatom-e a chipjét egy másik járművezetőnek?

Igen, de előbb el kell vennie a chipet attól a járművezetőtől, aki már nem dolgozik Önnél. A rendszerben kattintson a járművezető kártyáján a hozzárendelt chipszámra (a járművezető neve mellett a járművezetők listájában csak egy üres zárójel jelenik meg). Ezáltal a chip száma bekerül az új járművezetőkhöz rendelhető elérhető chipek listájába.    

Szeretne értesülni a legfrissebb híreinkről?

Iratkozzon fel most, és nem marad le semmiről.